Əsas səhifə > DİGƏR > BAKIDAKI INTERNET KAFELƏR

BAKIDAKI INTERNET KAFELƏR

Bu yazimi internet kafeler haqqinda yazmaq istedim.Daha dogrusu bakidaki bezi internet kafeleri muqayise edecem.Sheherin merkezinde ve sheher etrafindaki erazilerde yerleshen internet kafeler.Bezileri dushunecek ki,ne ferq edir hamisi eynidir.Lakin arashdirmalarimin neticesinde gordum ki,hec de ele deyil.Ilk once sheher etrafinda yerleshen internet kafelerden yazim.Bir muddet evvel bele kafelerden birine daxil oldum.Daha dogrusu daxil olmaq istedim.Meni qapidan geri qaytardilar.Sebebini oyrenmek istedim.Bashimi qapidan azca iceri salanda bir saqqalli cavan oglanin ayaq altinda Namaz qildigini gordum.O Namaz qilir,digerleri ise kompyuterlerin arxasinda oturub oz ishlerini gorurler.Cox isrardan sonra iceri daxil oldum.Bir kompyuterin arxasinda oturdum.Meqsedim mehz bu cur internet kafelerden insanlarin ne meqsedle istifade etdiklerini oyrenmek idi.Her yash heddinde insan var idi.Lakin menzere urek acan deyildi.Kompyuterlrin arxasinda kimisi oyun oynayir,kimisi ise muxtelif tanishliq saytlarinda xanimlarla danishirdi.Men dushuncelerimde yanilmishdim.Hetta orda Namaz qilan oglani da qinadim.Natemiz,her kesin kecdiyi bir yerde eyilerek Namaz qilirdi.Etrafdakilar da oz keflerinde.10 deqiqe orda eyleshib,pulumu verib cixdim.Bir gun sheherin merkezinde bir internet kafenin qarshisindan kecerken prinsipe bu kafe ye de daxil olmaq istedim.Ele de eledim.Iceri girmezden once dushunurdum ki,bu da eynile diger internet kafeler kimi olacaq.Lakin yene de dushuncelerimde yanildim.Iceri daxil oldum.Bu defe urek acan menzere qarshimda idi.Seliqe ile duzulmush kompyuterler,sakitlik ozumun de cox xoshuma geldi.Yene bir kompyuterin arxasinda eyleshdim.Bir-bir kompyuterlere nezer yetirmeye bashladim.Bu defe dogrudan da insanlar oyun oynamir,muxtelif tanishliq saytlarinda xanimlarla danishmirdilar.Here oz ishine gore daxil olmushdu bu internet kafeye.Burada muxtelif xeber agentliklerinde xeber oxuyan,ailesi ile skype vasitesi ile danishan xarici vetendashlar,oz ishlerini idare etmeye gelen muxtelif ishcilerle rastlashdim.Daha bir  meqam diqqetimi celb eledi.Mehz bizde internet kafeye geden xanimlara pis baxirlar.Axi niye?Bu gosterir ki,bu sahede hele de geride qalmishiq.Xanimlarin da internet kafelere girmek haqqi var.Onlar da insandir,onlarin da ishleri var ve ishlerini idare etmek ucun internet kafeye gelmeleri normaldir.Sozum sheher kenarindaki internet kafeleri ishleden insanlara ve ora daxil olan istifadecileredir.Gelin internet kafelerden duzgun istifade edek.Dogru meqsedler ucun istifade edek.Bu zaman informasiya sahesine bir mujde vermish olarsiniz.Teshekkur edirem.

  1. Nicat
    May 20, 2012 tarixində, saat 11:20 səhər

    salam. men ozum internet kafe isledenem ve nece ildir bu sahedeyem. xalid seninle razilasiram cunki menimde internet kafelerim seliqeli ve sakitcilikdi. isteseniz birgunde qonagim ola bilersiniz:))

  1. No trackbacks yet.

Bir cavab yazın

