Əsas səhifə > AZƏRBAYCAN, SADƏCƏ DAXİL OLUN > SÜNBÜL “DƏNİZİ”

SÜNBÜL “DƏNİZİ”

Salam.Yazacaglarim taxil zemileri haqqinda olacaq.Belke de size maraqsiz gelecek.Amma inanin ki,o zemilerde cox yox 1ce saat gezseniz teesuratlariniz bitmek tukenmek bilmez.Cunki men bunu yashadim.Azerbaycanimizin dogrudan da gozel oldugunu hiss eledim.Ilk defe olaraq bu il rayonda getdim o erazilere.Hami meni qinayirdi.Ne var orda?Istidi.Qayit gel deye.Hami gel denize gedek deyirdi.Amma men ilk defe olaraq sari rengli sunbullerden ibaret “deniz”le tanish oldum.Ilk defe zemiye girende heyecanlandim.Dize qeder boy atmish sunbuller adami sanki ozune dogru cekir.Azca ireliledikden sonra ucsuz-bucaqsiz bir erazide oldugunu gorursen.Vahime buruyur.Kulek sunbullerin uzerinden esir ve onlari terpedir.Sanki bu sari deniz dalgalanir.Bashivi qaldirib goye baxanda mavi sema adami sanki oz qoynuna alir.Tesevvur ede bilirsiniz menzereni?Hemin gun zemiye tek getmishdim.Duzdu isti idi hava.Amma menevi istirahet eledim orda.Duzdu icimde qorxu var idi.Cunki zemilerde ilanlar ve muxtelif zeherli boceklerin cixardigi ozunemexsus sesler adami heyecanlandirirdi.Amma diger terefden qarshimdaki menzere her sheyi bir anliq unutmagima komek edirdi.Sahenin kenari ile axan serin suyun sesi adami bihush edirdi.Biraz kecdikden sonra sahenin her yerinde insanlar gorunmeye bashladi.Taxilin bicilme vaxti catmishdi.Zemide kombaynlarin muxtelif texnikalarin sesi eshidilirdi.Kombaynlar taxili bicir ve mashinlar onlari dashiyirdi.Axsham artiq zemide sunbulden eser elamet yox idi.Yene sari sahe qarshimda idi.Amma sanki o sari “deniz” artiq qurumushdu.Zeminin ortasina dogru ireliledim.Guneshin batishini izledim.Derinden nefes alib geri qayitmaga bashladim.Hemin gun heyatimda unudulmaz iz qoydu.Esl istirahet buna deyerdim men.Heyatima reng qatan bir gun oldu hemin gun.Hec vaxt gorduyum mocuzeli sari “denizi” unutmayacam.

  1. Heç bir şərh yoxdur.
  1. No trackbacks yet.

Bir şərh yazın