SƏN…

Başlıqdan göründüyü kimi yazacağlarım SƏNin haqqındadı.SƏN…SƏN 1 il əvvəl girdin həyatıma.SƏN yeni həyat bəxş etdin mənə.SƏN dünyaları verdin mənə.1 il əvvəl yaşamırdım sanki.Universitetə daxil oldum.Çoxları üçün bu həyatının ən böyük hədiyyəsidir.Ama mənim üçün elə olmadı.Naşükürlük edirdim.Heçnədən razı deyildim.Hətta daxil olduğum ali məktəbdən belə.Ama……elə məhz ali məktəb dəyişdi həyatımı.Orda tapdım SƏNi.Orda çıxdıın qarşıma.Şirin bir qız gördüm.Əsmər bir qız.SƏN idin o.Qəlbimdə sanki bir boşluq var idi.SƏN doldurdun o boşluğu.Günlər keçirdi.Keçən günlər biraz da doğmalaşdırırdı SƏNi mənə.Bir müddət keçdikdən sonra SƏNsizlik əzaba çevrildi artıq.Qatlana bilmədim.Yanvar ayı idi.ALLAHIM cəsarət verdi mənə.Elə o gün qəlbimi açdım sənə.Bir tarix var.04.01.2010.Mənə çox əzizdir bu tarix.Bu tarix Sevgimi SƏNə bəyan etdiyim o gün idi.Zaman keçdikcə Sevgim qarşılıq tapdı.Baş tacıma çevrilən SƏN qəlbimdə taxt qurdun.Zamanla bir-birimizi daha çox sevdik.O gün yəni SƏN həyatıma daxil olan gün dünya yenidən quruldu sanki.Hər şey tamam dəyişdi həyatımda.Bəzən deyirəm hamı gülür.Ama doğrudan da hələ Məcnun Leylini bu qədər çox sevməmişdi.Mənim SƏNi sevdiyim qədər çox.Uzatmayım.Mən içimdəkiləri bura yazsam sığmaz.Artıq 1 il 5 ay keçib.Çox xoşbəxtəm.Hamıya arzu edirəm bu xoşbəxtliyi.SƏN TANRIININ mənə bəxş etdiyi dünyadakı ən böyük hədiyyəsən.SƏN,ƏSMƏR,yaxşı ki varsan.Yaxşı ki həyatımdasan.

  1. İyun 22, 2011 tarixində, saat 8:48 axşam

    SEN + MEN = AŞKIMIZ❤

  2. İyun 22, 2011 tarixində, saat 9:31 axşam

    ALLAH xowbext elesin !!!!!!!!!

    • İyun 22, 2011 tarixində, saat 11:07 axşam

      cox sag ol qaqam:)

  3. İyun 24, 2011 tarixində, saat 11:32 axşam

    Perfect:)))

  4. İyul 6, 2011 tarixində, saat 12:46 səhər

    cox sevdim bu yazini:)) Allah hemishe siiz xoshbext elesin !

    • İyul 6, 2011 tarixində, saat 6:43 axşam

      tewekkur,Konul:))

  1. No trackbacks yet.

Bir cavab yazın

